- Konkurs matematyczno-plastyczny: Matematyka oknem na świat
- Patria Nostra
- Konkurs plastyczny "Z życzliwością każdemu do twarzy".
- ZNAM JANA PAWŁA II
- XIX Olimpiada Informatyczna Juniorów!
- "Gdzie ta MATMA?" Konkurs informatyczny
- Konkurs Recytatorski w języku polskim kl.6. 2024/2025
- XX Ogólnopolski Konkurs Plastyczny „W odcieniach radości” dla uczniów szkół podstawowych klas 7-8
- KONKURS PLASTYCZNY - WĘDRÓWKI SZLAKIEM WARTOŚCI
- XIV Ogólnopolski Konkurs Literacki "Literacki SMS. Poezja i proza na 160 znaków"
- Wojewódzki konkurs fotograficzny: „Cztery pory roku w dolnośląskich parkach krajobrazowych”
- Mistrz Rachunku 2024
- XXIII Powiatowy Konkurs Interpretacji Poezji Dziecięcej klas II
- III DOLNOŚLĄSKI KONKURS POETYCKI
- „Ścieżkami życia św. Jadwigi” 2024/2025
- Niezwykłe zwierzęta- konkurs dla świetlic szkolnych
- Konkurs o św. Jadwidze
"Gdzie ta MATMA?" Konkurs informatyczny
Zapraszamy wszystkich młodych twórców i fanów programu Pivot Animator do udziału w komkursie!
CO NALEŻY ZROBIĆ? TO PROSTE!
Do 30 kwietnia przygotuj 2-3 minutowy animowany filmik uwzględniający temat "Gdzie ta MATMA?"
ZASADY
Każdy uczestnik może nadesłać tylko JEDNĄ pracę konkursową. Każda szkoła może wysłać DOWOLNĄ liczbę prac konkursowych.Zadanie konkursowe polega na stworzeniu animacji komputerowej o przygodzie ludzika - patyczaka, w której pojawi się element matematyki (np. zastosowanie wzoru, pojęć matematycznych, nazwisk związanych z matematyką, jednostek, pojawienie się motywu obliczania/odliczania/zliczania/przeliczania/wyliczania itp.). Praca powinna kończyć się pytaniem do widza: "Gdzie ta MATMA?". Prace konkursowe powinny zawierać dowolną przygodę zaprezentowaną w postaci animacji komputerowej wykonanej w programie Pivot Animator w dowolnej jego wersji.
Ostateczny termin przesłania prac konkursowych przez nauczyciela to 30 kwietnia 2025r. do godziny 23:59 (środa przed długim weekendem majowym).
WYMAGANIA ODNOŚNIE PRAC KONKURSOWYCH
- Temat zadania jest jednakowy dla uczestników z obu kategorii wiekowych.
- Praca konkursowa musi być wykonana indywidualnie.
- Autor pracy konkursowej oświadcza, że jest twórcą wszystkich elementów składowych pracy.
- Do wykonania elementów graficznych, uczestnik może skorzystać z dowolnego edytora grafiki.
- Stwierdzenie wykorzystania w zgłoszonej pracy obrazów z Internetu lub generowanych przez AI dyskwalifikuje pracę. Jest natomiast możliwość wykorzystania ogólnodostępnych grafik z biblioteki programu Paint 3D.
- Czas trwania: 2-3min*
- Rozdzielczość, rozumiana jako długość i szerokość obszaru roboczego: 1280x720 pikseli lub 1920x1080 pikseli.
- Umieszczenie ekranu tytułowego zawierającego nadany animacji tytuł (maksymalnie 5 sek.) i planszy końcowej z pytaniem: "Gdzie ta MATMA?" (maksymalnie.5 sek.)
- W animacji nie powinna pojawić się informacja z danymi autora.
- Płynność animacji w wybranej przez autora pracy ilości klatek na sek.(fps)
Link do strony z której można sobie pobrać program ==>> Pivot Animator
Zgłoszenia przyjmowane są do 12 grudnia do nauczyciela informatyki, email: joanna.dera@sp2.trzebnica.pl